Hämeenlinnan Minna Canth –seminaari 2013

Hämeenlinnan Minna Canth –seminaarin 2013 teemana oli Kulttuuria globaalisti ja lokaalisti. Hämeenlinnalainen naisliittolainen Ritva Rysä seuraa, kun Sibelius-seuran puheenjohtaja Erkki Korhonen ja sihteeri Mervi Friman viimeistelevät Sibelius-aiheista näyttelyä. Seminaariin osallistui 90 naista eri puolilta Suomea. - Kuva: Maija Kauppinen.

MC-seminaariyleisö tutustumassa Verkatehtaaseen Lotta Västilän opastuksella MC-seminaarissa 2013. - Kuva: Maija Kauppinen..

Europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen avasi Hämeenlinnan MC-seminaarin  2013 puhumalla kulttuurin parantavasta voimasta.

Hämeenlinnan MC-seminaarissa 2013 kuvataiteilija Tuula Lehtinen kertoi kauneuden ongelmista, pianisti Erkki Korhonen Sibeliuksen merkityksestä Hämeenlinnalle.- Kuva: Maija Kauppinen.

Rehtori Tiina Rosenberg hämmensi Hämeenlinnan MC-seminaarissa 2013 kuulijansa räväkällä puheellaan feministisestä kulttuurista. - Kuva: Maija Kauppinen.

Hämeenlinnan MC-seminaari-iltaa 2013 vietettiin Verka ja sarka –ravintolassa. Lausuntataiteilija Anita Ojanen kertoi, miten läskeistä päästään manaamalla eroon. - Kuva: Maija Kauppinen.

MC-seminaarin 2013 illanvietossa oli myös hattuhuutokauppa. Taitavana meklarina toimi Hämeenlinnan osaston jäsen Kirsti Ikonen.- Kuva: Maija Kauppinen.

< Joulukuu 2019 >
02030405060708