Vaalipaneeliin 23.3. Wetterhoffin Wanhassa kutomossa

Suomalaisen Naisliiton Hämeenlinnan yhdistyksen, Hämeenlinnan Zonta-naisten ja Hämeenlinnan Seudun liike- ja virkanaisten järjestämään vaalipaneeliin 23.3. Wetterhoffin Wanhassa kutomossa osallistui kahdeksan puolueen kuntavaaliehdokkaat: Tuomas Ali-Hokkala, Piraattipuolue, Irja Appelroth, Sosiaalidemokraatit, Riikka Helenius, Keskusta, Heli Nylander, Kristillisdemokraatit, Airi Raitaranta, Vihreät, Lulu Ranne, Perussuomalaiset, Sari Rautio, Kokoomus ja Irma Taavela, Vasemmistoliitto. - Kuva: Maija Kauppinen.

Hämeenlinnan kuntavaaliehdokkaita haastattelivat Wetterhoffin Wanhassa kutomossa kokeneet politiikan toimittajat Kirsti Pohjonen (vas) ja Pirkko Keskinen. - Kuva: Maija Kauppinen.

Yli 50 naista ja muutama mieskin kuuntelivat Wetterhoffin Wanhassa kutomossa tarkkaavaisesti, miten kuntavaaliehdokkaat aikovat valituiksi tultuaan tehdä Hämeenlinnaa paremmaksi paikaksi asua. - Kuva: Maija Kauppinen.

< Toukokuu 2019 >
29300102030405