Vaalipaneeli Hämeenlinnassa 4.4.2019

Suomalaisen Naisliiton Hämeenlinnan yhdistyksen vaalipaneeliin 4.4. osallistui kahdeksan eduskuntavaaliehdokasta: lähihoitaja Hanna Jokinen (vasemmisto), yrittäjä Helena Lehkonen (kokoomus), optikko Emmi Lintonen (SDP), yrittäjä Kaisa Liski (keskusta), lehtori Tiia Löfqvist (piraattipuolue), varakansanedustaja Lulu Ranne (perussuomalaiset), erikoislääkäri Mirka Soinikoski (vihreät) ja vanhustyön toiminnanjohtaja Vuokko Syväntö (KD). – Kuva: Maija Kauppinen.

Politiikan toimittajat Kirsti Pohjonen (vas.) ja Pirkko Keskinen pitivät haastateltavinsa asiassa ja ajallisesti kurissa. Paneelin satoa tämän verkkosivun Tapahtuneet-otsikon alla. – Maija Kauppinen.

Wetterhoffin Wanha kutomo täyttyi 4. huhtikuun illalla kolmeksi tunniksi kuuntelemaan Hämeenlinnan vaalipiirin naisehdokkaita. – Kuva: Maija Kauppinen.

< Huhtikuu 2019 >
01020304050607