Suomalaisen Naisliiton kevätpäivä ja -kokous 27.-28.4.2019 Helsingissä

Suomalaisen Naisliiton huhtikuisen koulutuspäivän teemana oli Miten vaikutamme – vai vaikutammeko. Herätyspuheenvuoron piti Anne Moilanen, ReadMustin päätoimittaja, feministi ja toimittaja henkeen ja vereen. Lisää päivästä Tapahtuneet-palkin alla. – Kuva: Maija Kauppinen.

Koulutuspäivään osallistui viitisenkymmentä naista kaikista Naisliiton  yhdistyksistä. Puheenjohtajana toimi viestintätoimikunnan vetäjä Anneli Mäkinen (oik) apunaan Nuppu Rouhiainen ja Ritva Karinsalo. – Kuva: Maija Kauppinen.

”Voisimme järjestää jäsenillemme opastusta sijoittamiseen”, ideoi pöytäkunta, jossa istui Hämeenlinnan, Helsingin ja Jyväskylän naisliittolaiset Ritva Karinsalo (oik.), Kaija Lehtinen. Merja Helle, Liisa Temisevä ja Heljä Majamaa. – Kuva: Maija Kauppinen.

< Lokakuu 2019 >
30010203040506