Naiskeksijäilta 1.2.2017

Naiskeksijäilta 1.2. 2017 Skogsterin luentosalissa oli menestys: yli 40 kuulijaa, heidän joukossa
myös museon johtaja Tuulia Tuomi (edessä oikealla). - Kuva: Maija Kauppinen.

Kehittämääni Relaxbirth-menetelmää testattiin vuonna 2009 Hämeenlinnassa, Eija Pessinen
 kertoi Naiskeksijäillassa 1.2.2017. Takana Maila Hakala. - Kuva: Maija Kauppinen.

Anne Mari Rantamäe kiitteli Naiskeksijäillassa 1.2.2017 suomalaisia sisaria, joiden ansiosta myös
 virolaiset naiskeksijät ”keksittiin”. - Kuva: Maija Kauppinen.

Hanna Sissala (vas.) ja Annukka Pakarinen Naiskeksijäillassa 1.2.2017, heidän takanaan sisarusten
Annukan ja nyhtökauran keksijän Reeta Kivelän äiti.  - Kuva: Maija Kauppinen.

Naiskeksijäillan 1.2.2017 juonsi Hamkin strategiapäällikkö Mervi Friman, naisliittolainen hänkin. -
Kuva: Maija Kauppinen.
< Lokakuu 2019 >