Suomalaisen Naisliiton Hämeenlinnan yhdistyksen vuosikokous 2019

Hämeenlinnan naisliittolaiset valitsivat vuosikokouksessaan
maaliskuussa uudeksi puheenjohtajakseen seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi
hallintonotaari Kaija Lehtisen. Kokous oli kahvila Laurell´in kabinetissa. - Kuva: Maija Kauppinen

Hämeenlinnan Naisliiton vuosikokoukseen kutsutaan aina joku jäsen
kertomaan työ- ja elämäntarinaansa. Nyt ääneen pääsi toimittaja Pirkko
Keskinen, jolla oli paljon mielenkiintoista kerrottavaa muun muassa
pääkirjoitusvuosistaan Kainuun Sanomissa. Vieressä istuvat
tamperelaisjäsenemme Kirsti Pohjonen, yhdistyksen sihteeri Heli Eskolin
ja vuosikokouksen puheenjohtajana toiminut Miina Vuorela, jäsenemme
hänkin. - Kuva: Maija Kauppinen.

< Elokuu 2019 >
29303101020304