Tervetuloa Suomalaisen Naisliiton Hämeenlinnan yhdistyksen toimintaan

Olemme vuonna 1996 perustettu, poliittisesti sitoutumaton naisjärjestö. Tavoitteenamme on edistää tasa-arvoa ja naisten vaikutusmahdollisuuksia yhteiskunnassa sekä toimia hyvinvoinnin edistämiseksi.

Suomalaisen Naisliiton Hämeenlinnan yhdistys on vireä ja kasvava, moniäänisten naisten yhdistys perustamisestaan vuodesta 1996 lähtien.

Vierailemme ja tutustumme alueemme eri kulttuuri-, oppi- ym. laitoksissa ja yhteisöissä. Järjestämme luento- ja keskusteluiltoja ajankohtaisista aiheista sekä osallistumme Suomalaisen Naisliiton seminaareihin ja Naisliiton Helsingin yhdistyksen jäsentapahtumiin. Toiminnassamme on mukana usein myös paikkakunnan yhteistyöyhdistyksiämme.

Oma lukupiirimme, säännöllisesti kirjallisuuden ystävät yhteenkokoava Minnan salonki on virkistävä keskustelufoorumi meille jokaiselle.

Osallistumme myös muiden Naisliiton yhdistysten seminaareihin ja Naisliiton kevät- ja syyskokouksiin, joiden yhteydessä saamme aina kuulla ajankohtaisista yhteiskunnallisista aiheista myös seminaariin osallistuen.

Yhdistyksemme jäsenet ovat mukana Naisliiton kärkihankkeessa Naisten Äänessä kirjoittamalla sen verkkosivuille naisten elämätarinoita. Näihin kirjoituksiin voit tutustua tämän sivuston kautta.

Hämeenlinnan naisliittolaiset osallistuvat aktiivisesti liiton toimintaan: jäseniämme on liiton hallituksessa ja toimikunnissa sekä stipendisäätiössä.

Sinäkin olet tervetullut keskustelevien, avointen ja aktiivisten naisten joukkoon, katso ja täytä Liity mukaan-lomake.