Tapahtumatlista

Maaliskuu 2020

8.3.2020 Kansainvälisen Naistenpäivän tilaisuus Museo Militariassa   KATSO LISÄÄ

Hämeeenlinnan Seudun Lottaperinneyhdistys ry. kutsuu yhdistyksemme jäsenet Kansainvälisen Naistenpäivän tilaisuuteen 8.3.20 klo 14-16 Museo Militariaan. Tarkemmat ohjelmatiedot löydät tältä sivustolta.

18.3.2020 SNL Hämeenlinnan yhdistys ry Vuosikokous 18.3.2020 klo 17-19. Cafe´Laurell kabinetti.   KATSO LISÄÄ

Suomalaisen Naisliiton Hämeenlinnan yhdistyksen hallitus toivottaa yhdistyksen jäsenet tervetulleeksi yhdistyksen vuosikokoukseen 18.1. klo 17 alkaen Cafe´Laurellin kabinettiin. Kokouksen esityslista liitteineen tullaan toimittaamaan jäsenistölle. Kokouksen jälkeen Leena Ahonen kertoo elämästään. Tarjolla on kahvitus yhdistyksen puolesta. Lämpimästi tervetuloa.

30.3.2020 Kirjalija Rakel Liehun teos Helene on lukupiirin keskustelun innoittajana 30.3. Villa Marengissa klo 14   KATSO LISÄÄ

Kahvila Villa Marenki avaa taas ovensa siniseen kamariin naisliittolaisille kirjanystäville 30.3. klo 14. Esillä on kaksikin teosta Rakel Liehun Helene (2003) ja ahkerimmille myös Mila Teräksen Jäljet (2017).

< Maaliskuu 2020 >
02030405060708