Tapahtumatlista

Elokuu 2019

20.8.2019 Taideiltapäivä Verkatehtaalla   KATSO LISÄÄ

Tiistaina 20.elokuuta on yhdistyksemme jäsenillä ainutlaatuinen tilaisuus tutustua kahteen mielenkiintoiseen näyttelyyn: kello 14 GalleriaKoneessa taidegraafikko Anniina Vainionpään teoksiin ja kello 15 Taidemuseossa Hjalmar Munsterhjelmin tuotantoon. Edellisen esittelee gallerian johtaja Sirpa Taulu, jälkimmäisen taidehistorioitsija Mira Arkko. Yhdistyksemme maksaa opastuksen.  Tervetuloa!

28.8.2019 Retki Lepaalle   KATSO LISÄÄ

Keskiviikkona 28. elokuuta yhdistyksemme tekee Liike ja virkanaisten kanssa retken Lepaalle, jossa oppaana Hämeen ammattikorkeakoulun lehtori Pirjo Koskinen. Lepaalla on tarjolla ruokaa ja myös mahdollisuus ostoksiin.

Lähtö kello 12.30 kimppakyydein kirjaston viereiseltä pysäköintialueelta. Lisätietoja sihteeriltä, jolle myös ilmoittaudutaan.

< Elokuu 2019 >
29303101020304