Tapahtumatlista

Huhtikuu 2019

28.4.2019 Suomalaisen Naisliiton kevätkokous   KATSO LISÄÄ

Suomalaisen Naisliiton kevätkokous oli huhtikuun viimeisenä sunnuntaina hotelli Parkissa Helsingin Käpylässä.Kokouksessa hyväksyttiin liiton toimintakertomus ja tilit 2018, kuultiin Opetusneuvos Hilja Vilkemaan stipendisäätön toiminta- ja talouskertomus 2018 sekä valittiin säätiön puheenjohtajaksi edelleen Marja-Riitta Tervahauta Torniosta  ja hallituksen erovuoroiset jäsenet Soile Hakola(Vaasa), Maija Kauppinen (Helsinki) ja Liisa Temisevä (Jyväskylä)  jatkamaan. Uudeksi jäseneksi valittiin Annika Törn Torniosta. Kokouksessa hyväksyttiin liiton kannaotto Naisten onnellisuusvaje.

< Huhtikuu 2019 >
01020304050607