Vierailu Athos-säätiön Luostarikeskus Panagiaan Lammille 19.8.

Tervetuloa jäsenemme mukaan elokuiselle tutustumisretkelle kohti Lammia. Yhdistys vierailee  Kesäkauden jälkeen vierailemme Athos- säätiön Luostarikeskus Panagiassa 19.8. klo 14 alkaen. Luostarikeskuksen oppaat toivottavat meidät tervetulleiksi tutustumaan useisiin alueen eri näyttelyihin. Opas on mukanamme kolmisen tuntia aina yhteiseen kahvitarjoiluun asti.

Ohjelma alustavasti; lähtö Wetterhoffin pysäkiltä omilla autoilla kimppakyydein. Sihteeri Heli kokoaa tiedot kuljetusta tarvitsevista ja kyytiä tarjoavista, ota yhteyttä häneen kesällä. Matkan kustannus, jolla katetaan alueen opastus ja kahvitus on 20 €/hlö perillä käteisellä, näin tuemme Luostarikeskusta. Luostarikeskuksen alueella on myös käsityömyymälöitä ja iso kirpputori, josta voi ostaa kaikkea mielenkiintoista tavaraa. Liike- ja virkanaiset olemme  kutsuneet mukaan retkellemme. Lamminmatkalla autot pysähtyvät aina jos jotain kivaa shoppailua ym. on näköpiirissä. Tervetuloa mukaan.

(teksti-  Kaija Lehtinen)

• 19.8.2020