Pikkujoulumme viettoa 10.12.

Yhdistysvuosi päättyi tunnelmallisesti yhteisen pikkujoulun viettoon. Toimikunta oli loihtinut Aurinkokadun kerhotilan joulunpunaiseen asuun ja pitopöytä oli katettuna iloisille osallistujille. Kaikesta aisti yhteishengen ja toiveen saada olla vanhojen ja uusien tuttujen seurassa.

Pikkujoulussa kerhotilan kaksi pitkää pöytää täyttyi nopeasti kun kiintiö viidelletoista jäsenelle oli asetettu. Aloitimme eri vahvuuksin varustetulla jouluglögillä. Puheenjohtaja toivotti kaikki tervetulleeksi  ja kiitti uskollisia jäseniä kuluneesta vuodesta, päättäen puheensa kertomalla joulunhenkisiä otteita kirjailija F. E. Sillanpään teoksista Töllinmäki ja Taatan joulu.
Pitopöydän herkkuja maisteltiin ja keskustelun lomassa jokainen sai esittää puheenvuoronsa. Sihteerimme luki mietelmiä ja pakinoita ja hallituksemme jäsen piti tietokilpailun pöytäkuntien kanssa.
Iloisin mielin vain iloisten joululaulujen jälkeen päätettiin juhla virkistyneenä ja katseet yhdessä uuteen jo toimintavuoteen käännettyinä.

Rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta 2020 kaikille lukijoillemme ! (teksti: Kaija Lehtinen)

(kuva: Arja Lankinen)

(kuva: Kaija Lehtinen)