Perinneilta Helsingissä Aurorankadulla

Suomalaisen Naisliiton perinneilta on perjantaina 30. marraskuuta kello 16-18  liiton huoneistossa Helsingissä. Puhujana on hämeenlinnalainen kirjailija Tarja Lappalainen.

Opetusneuvos Hilja Vilkemaa toimi aktiivisti Suomalaisessa Naisliitossa seitsemällä  vuosikymmenellä ja perusti nimeään kantavan stipendisäätiön. Kunniapuheenjohtajansa elämäntyötä kunnioittava Naisliitto järjestää joka vuosi perinneillan, jonne kutsuu jäseniään ja esiintyjiksi kotimaisia kirjailijoita, tutkijoita ja taiteilijoita.

Tänä vuonna perinneilta on perjantaina 30.marraskuuta kello 16. Esitelmöijänä on Hämeenlinnan naisliittolainen, kirjailija,  FM Tarja Lappalainen, joka kertoo upeista salonkirouvista, Minna Canthin ja Elisabeth Järnefeltin pohjoismaisista kanssasisarista.

Perinneilta on Naisliiton huoneistossa Aurorankadulla (17 A 11). Ilta kahvitarjoiluineen on kaikille naisliittolaisille avoin ja maksuton. Tervetuloa!

• 30.11.2018
< Tammikuu 2019 >