Tapahtumatlista

Kesäkuu 2020

9.6.2020 Yhdistyksen vuosikokous pidetään tiistaina 9. kesäkuuta klo 17.00

Tervetuloa jäsenemme yhdistyksen vuosikokoukseen 9.6.20 klo 17.00 alkaen osoitteessa Aurinkokatu 1 A kerhotila Hämeenlinna.  Vuosikokoukseen on ilmoittauduttava etukäteen järjestelyjä varten viimeistään 2.6. mennessä sihteeri Heli Eskolinille:  heli.eskolin@gmail.com tai p. 044 056 0640. Esityslista toimitettu 19.5. kokouspaikalla on kahvitarjoilu ja jäsenen esittämä puheenvuoro.

Elokuu 2020

19.8.2020 Vierailu Athos-säätiön Luostarikeskus Panagiaan Lammille 19.8.

Tervetuloa jäsenemme mukaan elokuiselle tutustumisretkelle kohti Lammia. Yhdistys vierailee  Kesäkauden jälkeen vierailemme Athos- säätiön Luostarikeskus Panagiassa 19.8. klo 14 alkaen. Luostarikeskuksen oppaat toivottavat meidät tervetulleiksi tutustumaan useisiin alueen eri näyttelyihin. Opas on mukanamme kolmisen tuntia aina yhteiseen kahvitarjoiluun asti.

Marraskuu 2020

14.11.2020–15.11.2020 SNL kevät- ja syyskokous pidetään yhdessä 14.-15.11.2020 HämeenlinnassaPoikkeustilan vuoksi SNL kokoukset järjestetään samana päivänä 15.11.2020 ja ne tullaan striimaamaan, jotta jäsenillä on mahdollisuus seurata kokouksien kulkua etänä.  Minna Canth-seminaari aloittaa päivät jo 14.11.