Naisten ääni- kirjoituskilpailu 6.10.2019- 31.3.2020. Tule mukaan kirjoittamaan.

Kirjoituskilpailu on jo hyvässä vauhdissa, vielä ehdit  hyvin tuoda esiin hänet, naisen jonka elämäntyötä arvostat,  ja jonka tarinan haluat muittenkin tietoon. Osallistuthan  kilpailuun alla olevien ohjeitten mukaisesti.

NAISET NÄKYVIIN

Naisten ääni –kirjoituskilpailu 6.10.2019-31.3.2020

Haluaisitko kirjoittaa Sinua kiinnostavan naisen elämäkerran? Tee se nyt!

Osallistu samalla Naisten Ääni –kirjoituskilpailuun!

Voit valita elämäkerran päähenkilöksi vaikkapa tunnetun vaikuttajanaisen, ystäväsi, työtoverisi tai sukulaisesi. Tärkeää on, että Sinä haluat kertoa hänen elämästään.

Kolme parasta kirjoittajaa palkitaan 900 euron, 600 euron ja 300 euron palkinnoilla. Voittajat valitsee kirjailija Kaari Utrio.

Kilpailun säännöt ja tarkemmat menettelyohjeet löydät oheisesta kilpailukutsusta sekä Naisten ääni –verkkosivuilta www.naistenaani.fi .  Kaikki elämäkerrat arkistoidaan Naisten ääni –sivustolla olevaan tietokantaan sekä Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran arkistoon. Tietokantaan on tähän mennessä kertynyt jo lähes 800 elämäkertaa, jotka tuovat esiin naisten osaamista ja yhteiskunnallista vaikuttamistyötä laajasti eri näkökulmista.

Kirjoituskilpailun järjestävät Suomalainen Naisliitto sekä Suomalaisen Kirjallisuuden seura.

< Helmikuu 2020 >
02030405060708