Tapahtumatlista

Tammikuu 2020

14.1.2020 Kiinteistönvälitystyön oikeudelliset puitteet, auditointi ja välitystilanne Hämeenlinnassa.   KATSO LISÄÄ

Toimitusjohtaja Maarit Lindqvist kertoo 14.1.20 klo 13 alkaen yhdistyksemme lounastapaamisen yhteydessä Verka- ravintolan kabinetissa  kiinteistövälitysyhtiönsä Kotimökki oy:n auditointiprosessista ja kiinteistövälityksen nykytilasta Hämeenlinnan seudulla. Kysymykset aiheesta ovat tervetulleita.

20.1.2020 Minna Kankimäen teoksien äärelle 20.1.20 klo 14 Villa Marenkiin.   KATSO LISÄÄ

Tervetuloa keskustelemaan Minnan salonkiin perinteiseen tapaan, tällä kertaa esillä on Minna Kankimäen teokset; Asioita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin (2013) / Naiset joita ajattelen öisin (2018). Paikalle voi saapua myös kirjoja lukematta, Leena Rönkön kirja- alustukset ovat aina mielenkiintoista ja avartavaa kuultavaa. Tarjolla on siis uudempaa kotimaista kirjallisuutta, joka tempaisee mukaansa matkalle maailmaan.

Helmikuu 2020

7.2.2020 Mihin voi enää luottaa - Ajankohtaisseminaari 7.2.2020 Helsingissä   KATSO LISÄÄ

SNL Helsingin yhdistys ry järjestää Ajankohtaisseminaarin 7.2.2020  klo 12.20 -17.00. Tilaisuus pidetään osoitteessa Helsingin yliopiston juhlasali Fabianinkatu 26, alustava ohjelma on liitteenä. Ilmoittattumislinkki ohjelmassa, johon voit laittaa tiedon 25.1. mennessä osallistumisestasi ja vain tätä kautta.

< Joulukuu 2019 >
02030405060708