Tapahtumatlista

Elokuu 2019

20.8.2019 Taideiltapäivä Verkatehtaalla   KATSO LISÄÄ

Tiistaina 20.elokuuta on yhdistyksemme jäsenillä ainutlaatuinen tilaisuus tutustua kahteen mielenkiintoiseen näyttelyyn: kello 14 GalleriaKoneessa taidegraafikko Anniina Vainionpään teoksiin ja kello 15 Taidemuseossa Hjalmar Munsterhjelmin tuotantoon. Edellisen esittelee gallerian johtaja Sirpa Taulu, jälkimmäisen taidehistorioitsija Mira Arkko. Yhdistyksemme maksaa opastuksen.  Tervetuloa!

28.8.2019 Retki Lepaalle   KATSO LISÄÄ

Keskiviikkona 28. elokuuta yhdistyksemme tekee Liike ja virkanaisten kanssa retken Lepaalle, jossa oppaana Hämeen ammattikorkeakoulun lehtori Pirjo Koskinen. Lepaalla on tarjolla ruokaa ja myös mahdollisuus ostoksiin.

Lähtö kello 12.30 kimppakyydein kirjaston viereiseltä pysäköintialueelta. Lisätietoja sihteeriltä, jolle myös ilmoittaudutaan.

Syyskuu 2019

9.9.2019 Minnan salonki   KATSO LISÄÄ

Minnan salongissa keskustellaan 9. syyskuuta kello 14-16 kirjailija Olli Jalosen kanssa hänen romaanistaan Taivaapallo kahvila Marengissa, Eteläkatu 3. Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista Minnan salongin emännälle Leena Rönkölle, puh. 0400 832 685.

26.9.2019 Hämeenlinnan Turvakoti   KATSO LISÄÄ

Torstaina 26. syyskuuta kello 17  tutustumiskäynti Hämeenlinnan Turvakotiin, jonka johtaja Maria Svetloff esittelee kodin toimintaa.

Lokakuu 2019

5.10.2019–10.10.2019 Naisten yrittäjyys yhteiskunnan voimana   KATSO LISÄÄ

CanthSuomalaisen Naisliiton Minna Canth -seminaari on lauantaina 9. lokakuuta 2019 ja syyskokous sunnuntaina Jyväskylässä hotelli Versossa, Kauppakatu 35

6.10.2019 Suomalaisen Naisliiton syyskokous   KATSO LISÄÄ

Sunnuntaina 5. lokakuuta kello 10-13 on Suomalaisen Naisliiton syyskokous Jyväskylässä.

9.10.2019 Naiset sijoittajiksi   KATSO LISÄÄ

Keskiviikkona 9. lokakuuta kello 14 ravintola Verassa lounastapaaminen, jonka aikana pankinjohtaja Sinikka Jokinen kertoo sijoitustoiminnasta.

< Heinäkuu 2019 >
01020304050607