Tapahtumatlista

Maaliskuu 2020

8.3.2020 Kansainvälisen Naistenpäivän tilaisuus Museo Militariassa   KATSO LISÄÄ

Hämeeenlinnan Seudun Lottaperinneyhdistys ry. kutsuu yhdistyksemme jäsenet Kansainvälisen Naistenpäivän tilaisuuteen 8.3.20 klo 14-16 Museo Militariaan. Tarkemmat ohjelmatiedot löydät tältä sivustolta.

18.3.2020 SNL Hämeenlinnan yhdistys ry Vuosikokous 18.3.2020 klo 17-19. Cafe´Laurell kabinetti.   KATSO LISÄÄ

Suomalaisen Naisliiton Hämeenlinnan yhdistyksen hallitus toivottaa yhdistyksen jäsenet tervetulleeksi yhdistyksen vuosikokoukseen 18.1. klo 17 alkaen Cafe´Laurellin kabinettiin. Kokouksen esityslista liitteineen tullaan toimittaamaan jäsenistölle. Kokouksen jälkeen Leena Ahonen kertoo elämästään. Tarjolla on kahvitus yhdistyksen puolesta. Lämpimästi tervetuloa.

30.3.2020 Kirjalija Rakel Liehun teos Helene on lukupiirin keskustelun innoittajana 30.3. Villa Marengissa klo 14   KATSO LISÄÄ

Kahvila Villa Marenki avaa taas ovensa siniseen kamariin naisliittolaisille kirjanystäville 30.3. klo 14. Esillä on kaksikin teosta Rakel Liehun Helene (2003) ja ahkerimmille myös Mila Teräksen Jäljet (2017).

Huhtikuu 2020

18.4.2020–19.4.2020 Suomalaisen Naisliiton kevätkokous ja Minna Canth- seminaari 18.-19.4.20 Hotel Arthur Helsinki   KATSO LISÄÄ

Kevätkokouksen  jäsentietoja alla. Ohjelma päivittyy myöhemmin.

27.4.2020 Johanna Venhon Ensimmäinen nainen (2019) lukupiiriläisten ilona Minnan salongissa 27.4. klo 14.   KATSO LISÄÄ

Sylvi Kekkosen elämää kuvaileva Johanna Venhon uusin kirja Ensimmäinen nainen yhdistää taas kirjanystävät kahvila Villa Marengin sinisessä kamarissa perinteisesti hienoon ja monipuoliseen tulkintaan.

Kesäkuu 2020

13.6.2020–14.6.2020 Suomalaisen Naisliiton Kesäpäivät 13.-14.6.20 Torniossa. Tapahtuman järjestää SNL Tornion yhdistys.   KATSO LISÄÄ

Kesäpäiville Tornioon 13-14.6.20 ohjelma päivittyy myöhemmin ja tullaan liittämään tähän sivustoon.

Elokuu 2020

19.8.2020 Vierailu Athos-säätiön Luostarikeskus Panagiaan Lammille 19.8.   KATSO LISÄÄ

Tervetuloa jäsenemme mukaan elokuiselle tutustumisretkelle kohti Lammia. Yhdistys vierailee  Kesäkauden jälkeen vierailemme Athos- säätiön Luostarikeskus Panagiassa 19.8. klo 14 alkaen. Luostarikeskuksen oppaat toivottavat meidät tervetulleiksi tutustumaan useisiin alueen eri näyttelyihin. Opas on mukanamme kolmisen tuntia aina yhteiseen kahvitarjoiluun asti.

Lokakuu 2020

3.10.2020–4.10.2020 SNL syyskokous ja Minna Canth-seminaari 3.-4.10.20 Hämeenlinnan Raatihuoneella.   KATSO LISÄÄ

SNL Hämeenlinnan yhdistys järjestää liiton syyskokouksen ja Minna Canth-seminaarin lokakuun 3.- 4.20. Seminaarin aiheena on Naiset mukaan teknologian kehitykseen. Ohjelma tarkentuu kevään mittaan sivustolla. Hämeenlinnan yhdistyksen jäsenistö on tervetullut tapahtuman järjestelyihin.

< Helmikuu 2020 >
02030405060708